maandag 22 augustus 2011

Swatches OPI nagellak Happy Halloweenies Collectie

Vandaag laat ik jullie swatches zien van het leuke minisetje uit de Happy Halloweenies Collectie van OPI. Het minisetje heet: Spook-ettes.


De kleuren en de namen van het setje doen me ook erg aan Halloween denken. 


Dan laat ik jullie als eerst zien He's my Boo. Dit is een mooi oranje lakje en deze dekt goed na 2 laagjes. 

Het tweede lakje dat ik jullie laat zien is Mummy knows Best. Ik hou zelf nooit zo van witte nagellak, maar als je wel van witte nagellak houdt is deze erg fijn. Deze dekt goed na twee laagjes.

Dan nu het lakje I only date Werewolves. Dit is een erg fijn zwart lakje. Deze is goed dekkend na twee laagjes.

En dan nu het lakje waar ik het meest benieuwd naar was, omdat het een glow in the dark lakje is, namelijk Zom-Body to Love. Dit is dus een glow in the dark lakje en je ziet wel een groen laagje, maar dat is totaal niet dekkend. Dit vind ik echt niet mooi staan, dus ik zou het over een ander groen lakje heen doen. 
En dan de vraag geeft het lakje echt licht? JA!! Het was erg moeilijk te fotograferen, maar het is me gelukt! 

Wat vinden jullie van dit minisetje?