dinsdag 9 augustus 2011

Benefit They're Real! Mascara

Vandaag laat ik jullie de nieuwste mascara van Benefit zien, een super mascara, namelijk de They're Real! mascara. Ik heb deze mascara nog niet zolang, maar sinds ik deze heb gebruik ik hem elke dag! 

De resultaten van een consumentenonderzoek:


  • 90% constateerde een kruleffect vanaf de aanzet tot in de puntjes van de wimpers
  • 94% constateerde een spectaculaire lengte en volume
  • 94% constateerde zichtbaar gelifte wimpers
  • 100% constateerde een langdurig resultaat



Je kan het borsteltje op twee manieren gebruiken:

  • horizontaal, voor volle, lange en gelifte wimpers
  • verticaal, om de wimpers van elkaar te scheiden en te krullen


Dan laat ik jullie nu mijn wimpers zien met de geweldige mascara! 
Ik vind het resultaat echt super! Mijn wimpers zijn mooi lang en de mascara blijft erg goed zitten! Het enige nadeel is de prijs. Je betaalt voor deze mascara € 25,90, maar dan heb je natuurlijk wel een super mascara! Gelukkig is er bij Sephora vaak korting. Ik heb deze mascara dan ook met 30% korting gekocht, dus het heeft mij € 18,13 gekost.


Ik heb trouwens oogschaduw op uit het Naked Eye palette van Too Faced. Ik heb de kleuren 
Pillow Talk, Birthday Suit en Like A Virgin gebruikt! 


Wat vinden jullie van deze mascara?
En zouden jullie zoveel geld betalen voor een mascara?