woensdag 3 augustus 2011

Swatches OPI nagellak Blue, Navy, Turquoise Shatter





Vandaag laat ik jullie drie super mooie crackle lakjes zien uit de nieuwe Shatter Collectie van OPI. Ik laat de lakjes zien over een zwarte en witte basislak, want dan kan je zien hoe het eruit ziet op een lichte en donkere kleur. Voor de witte lak gebruikte ik eerst White Secret (nr 02) van Essence, maar deze dekte heel slecht, dus toen heb ik verder Snow Motion! (nr 470) van Catrice gebruikt die heel goed dekt! Voor de zwarte lak heb ik gebruikt Fabuless (nr 21) van Essence deze is goed dekkend na 2 laagjes! 


Als eerst laat ik jullie de Turquoise Shatter zien. Ik had een tijdje niet meer met crackle nagellak gewerkt, dus het was weer even wennen wat je ook op de foto's ziet. Ik had het laagje een beetje te dik op gedaan waar door er niet veel kleine stukjes in komen. Ik vind deze kleur ook echt super mooi over een donkere lak! 
Bij de Blue Shatter ging het breken van de nagellak al beter hier had ik ook een dunner laagje opgebracht. Deze kleur lijkt heel veel op de kleur hier boven, maar is wel net iets blauwer! Ik vind deze kleur ook erg mooi! 
En dan als laatst de Navy Shatter deze kleur vind ik ook heel mooi! Maar omdat het een donkerblauwe kleur is zie je hem niet goed op de zwarte nagellak. En hier zie je ook weer dat ik hier de lak nog iets dunner heb opgebracht en daardoor is ie ook meer gaan 'breken'. 
Wat vinden jullie van deze Shatters?