donderdag 23 juni 2011

Swatches nagellak, eyeliner, lipgloss en body oil van de Essence @holograpics.com Collectie

Vandaag laat ik jullie een paar producten zien van de Essence Holograpic Collectie. Ik vind het wel wat jammer dat sommige producten niet echt holografisch zijn, maar de kleuren zijn wel super mooi! 


Als eerst laat ik jullie de 3 nagellakjes uit de collectie zien. 
En dan begin ik met Gagalectric (nr 01). Het is een mooi parelmoer paars kleurtje met een lichtblauwe glans erin. De nagellak dekt niet goed, ik heb op de foto's 3 laagjes gebruikt en ik vind dat de lak eigenlijk nog wel een extra laagje nodig heeft.
Dan laat ik jullie het lakje Blue Ray (nr 01) zien. Dit is een mooi blauw lakje met een beetje een paarse gloed erdoor heen. De lak dekt al goed na 1 laagje, maar ik heb 2 laagjes gebruikt op de foto. 
Het laatste lakje is Prismatic White (nr 04). Dit is een mooi licht parelmoer lakje met een mooie paars/blauwe glans erdoor heen. Het lakje dekt net zoals de Gagalectric erg slecht.
 


Dan laat ik jullie mijn lipgloss zien in de kleur Lilac (nr 01). Deze lipgloss vind ik echt super mooi, want in het licht geeft het super mooie glitters! 


Dan heb ik nog een eye liner gekocht in de kleur Blue Ray (nr 01). Ik vind het een mooie donkerblauwe kleur met mooie glittertjes erin. Misschien komt hiermee ook nog wel een ooglook, maar dat weet ik nog niet! Als jullie dat graag willen zet het in je comment! 


En dan als laatst heb ik nog de Body Oil gekocht. Als je deze olie opdoet glim je in de zon echt helemaal! Als je in de schaduw ziet zie je het niet zo, maar in de zon zie je de mooie glitters echt wel! 


Wat vinden jullie van deze producten?
En hebben jullie zelf al producten van deze Collectie gekocht?