woensdag 15 juni 2011

Swatches MAC Quite Cute nagellakjes Ice Cream Cake en Mischievous Mint

Vandaag laat ik jullie de swatches zien van twee prachtige nagellakjes uit de Quite Cute Collectie van het merk MAC. In die collectie zaten 3 nagellakjes en ik heb er twee van, want de kleur Little girl type (lila kleur) vond ik erg lijken op mijn OPI Rumple's Wiggin' uit de Shrek Collectie. Ik heb de kleuren Ice Cream Cake en Mischievous Mint gekocht. 
Als eerst laat ik jullie de kleur Mischievous Mint zien. Dat is een hele mooie mintgroene cream kleur. De lak is goed dekkend na twee laagjes.
Het andere nagellakje Ice Cream Cake is een lichte barbie roze kleur en heeft ook weer een crème finish. Deze kleur is ook goed dekkend na 2 laagjes. 



De beide lakjes zijn pastel kleuren en doen me erg denken aan Mermaid's Tears en Sparrow me the Drama van OPI uit de Pirates of the Caribbean Collectie. De kleuren lijken niet super erg op elkaar als je ze naast elkaar zet, maar ze hebben toch ook wel weer wat van elkaar hebben vind ik! De swatches van de Pirates of the Caribbean Collectie van OPI komen ook snel op mijn blog! 


Mermaid's Tears - Mischievous Mint - Sparrow me the Drama - Ice Cream Cake 
Wat vinden jullie van deze MAC nagellakjes?