donderdag 6 juni 2013

WAAT Beauty Box Mei 2013

De WAAT Beauty Box van Mei was een beetje vertraagd, maar nu heb ik hem eindelijk binnen! Deze box is de tweede editie van de WAAT Beauty Box. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met deze Beauty Box: in de WAAT Beauty box zitten minimaal 5 beauty producten, waarvan ten minste 4 full size  producten met een totale waarde van minimaal € 50.  




De box van de maand mei bevat 6 produkten, waarvan 4 full size en met een totale waarde
van ruim € 100, dus dat is een aardig hoog bedrag! Hieronder zie je de producten die in de box zitten.


Blond Amsterdam Body Mist - Refreshing eucalyptus & mandarin moments
Er zit een heerlijke body mist in van Blond Amsterdam. De variant die ik heb gekregen ruikt heerlijk naar mint & mandarijn. Ik vind de verpakking er ook heel leuk zomers uitzien. Je kon ook één van de andere twee varianten krijgen, namelijk Energizing ginger of Reaxing fig & heavenly honey. Er zit 250 ml in het flesje en het kost € 12,95.


Optimax Deo Free Kuurspray
Deze deo zou ervoor moeten zorgen dat je geen onaangename transpiratiegeurtjes meer ruikt. Deze spray moet je één of meerdere keren per dag op schone, droge oksels gebruiken totdat de transpiratiegeur onder controle is, wat zo'n één of meerdere weken kan duren. Wanneer dit zo is hoef je de deo nog maar enkele keren per week te gebruiken. Ik ben zelf helemaal niet bekend met dit merk, maar ik ben wel heel erg benieuwd of het ook echt werkt! Er zit 75 ml in dit flesje en het kost € 11,95.


Fenjal Lift Body Milk
Deze body milk heeft een langdurige hydraterende en verstevigende werking en je zal hiermee een stevige en gladde huid krijgen. Ik ben heel benieuwd of mijn huid hier strakker van wordt! Ik ken eerlijk gezegd dit merk helemaal niet, maar mijn moeder kent het van vroeger, toen haar moeder dat er altijd olie van gebruikte. Misschien moet mijn moeder het maar testen ;)! Het is er dus al vele jaren! Van deze lift body milk heb ik een mini gekregen van 30 ml. Een full size van 200 ml kost € 4,50. 


Bourjois Volume Glamour Ultra Black mascara
Deze mascara zorgt voor een prachtig volume en intens zwarte wimpers, ook is de mascara ultra langhoudend en brokkelt het niet af. De volumegevende borstel zorgt ervoor dat je de mascara in één laag en zonder klonteren aanbrengt. Als ik dit zo lees zou dit echt een top mascara moeten zijn, dus ik ben heel benieuwd hoe mijn wimpers er met deze mascara uitzien! Ik heb in de box een mini gekregen van 5 ml (overigens wel met full size borsteltje). Een full size van 12 ml kost € 11,95. 


Rimmel Lasting Finish lipstick by Kate Moss - shade 19
De kleur van deze lipstick zal extra lang blijven zitten, heeft een mooie glans en zal je lippen heerlijk zacht laten aanvoelen. Ik heb nummer 19 gekregen, een beetje oudroze kleur. Ik vind het een mooi bescheiden kleurtje, maar ik weet niet of het wel een kleurtje voor mij is! Per box verschilt het welke kleur lipstick je hebt gekregen, maar je zou ook een lipgloss kunnen hebben ontvangen. Dit is een full size lipstick en kost € 9,90.



Sur Plus Lip Grow Serum 
Dit serum moet ervoor zorgen dat je lippen voller, jonger en ronder worden. Dit serum werkt intensief structuurverbeterend en geeft daarnaast een aanzienlijke, zichtbare vergroting van gemiddeld maar liefst 40% (binnen 30 dagen) ten aanzien van het volume en een duidelijke verbetering van de aftekeningen en contouren van de lippen. Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit product en of je ook echt verandering gaat zien! Eigenlijk vind ik het ook nog wel spannend om te gebruiken, ik wil 's ochtends niet ineens wakker worden met enorme tuutlippen, past niet echt bij mij. 
In plaats van het Lip Grow Serum kon je ook nog andere producten in je box krijgen, namelijk Sur Plus Dark Circle Eye of Sur Plus Eye Lifting. Nu heb ik die beide zeker nog niet nodig, dus ben ik blij met de Lip Grow Serum. De totale inhoud is 4,8 ml en kost € 89,95. Ik heb even op verschillende webshops gekeken naar dit product en daar verkopen ze dit product zelfs voor € 112,00!!



Ik ben heel erg blij met deze WAAT Beauty Box en kijk al uit naar de volgende! Ik heb een abonnement voor 3 maanden, dus ik krijg nog de box van juni en juli!

Wat vinden jullie van de inhoud van de WAAT Beauty Box? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!:)