zondag 5 augustus 2012

NEW IN: Essence, Catrice en Rare nagellak


Ik ben van plan eindelijk weer te gaan bloggen na een heel druk jaar! Mijn verslaving voor nagellak is dat hele jaar wel gewoon door gegaan, dus ik heb jullie nog heel wat te laten zien! Allereerst laat ik jullie mijn nieuwe aanwinsten zien die ik heb gekocht in Spanje. Toen ik daar bij een Primor Parfumerie binnen kwam, keek ik mijn ogen uit. Ze hadden alle oude collecties van Catrice en Essence nog staan en ook nog helemaal vol! Dus ik heb veel nagellakjes gekocht uit collecties die hier in Nederland niet verkrijgbaar zijn geweest. Ik heb ook nog een nagellakje gekocht van een merk dat ik nog niet kende Rare.

Hier zijn alle nagellakjes die ik heb gekocht: 


Van het merk Rare heb ik het nagellakje Marina (nr 54) gekocht.
Van Catrice heb ik Beam me Scotty (nr 3) uit de Out of Space collectie gekocht.
Van Essence heb ik gekocht:
- Dopey (nr 8) uit de Snow White collectie
- Peach Punk (nr 3) en Rebelizer (nr 4) uit de Rebels collectie
- Steet Styler (nr 1) en Wall of Fame (nr 5) gekocht uit de Urban Messages collectie
- Princessorize (nr 2) en Candycotton (nr 5) uit de Crazy Good Times collectie
- Tommy's favorite green (nr 4) en Too blue to be true (nr 2) uit de A new League collectie
En als laatst heb ik nog Caribbean sea (nr 1) gekocht van de lijn show your feet.

Ik kan niet wachten om alle nagellakjes op te doen, ik heb er al twee opgehad en ze zijn zo mooi! Binnenkort krijgen jullie ze te zien!

Ik vind het nog steeds raar dat daar alle display's nog zo vol stonden, terwijl ze hier altijd zomaar weg zijn! De catrice nagellakjes waren ook allemaal beveiligd, wat ik ook wel een beetje apart vond.


Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankopen en kennen jullie het merk Rare?