maandag 6 augustus 2012

Chanel nagellak Top 3!



Ik ben zelf echt verliefd op mijn mooie chanel nagellak collectie! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Ik vind ze allemaal zo mooi, dus toen ik eraan zat te denken of ik ook de drie mooiste eruit kon kiezen wist ik het gewoon niet welke het moesten zijn! Ik ben een enorm blauwe kleur fan, dus toen ik weer aan de kleur blauw dacht was het makkelijk: 1. Riva 2. Coco Blue 3. Nouvelle Vague. Maar dat is niet leuk een top 3 met alleen maar blauwe nagellak. Dus ik zocht een top 3 zonder blauw erin. Heeel erg moeilijk met zoveel mooie kleurtjes, maar ik ben eruit gekomen! Ik laat jullie mijn top 3 zo lezen, maar eerst laat ik jullie mijn chanel nagellaken zien! Ik ben ook erg benieuwd wat jullie top 3 is van mijn chanel lakjes, jullie mogen natuurlijk wel kiezen uit de blauwe kleurtjes. Ik ga later namelijk de top 3 die er uiteindelijk uitkomt met de reacties swatchen. 


Blue Satin - Particuliere - Paradoxal - Pearl Drop - Black Pearl 
Peche Nacree - Mistral - Quartz - Nouvelle Vague - Graphite - Peridot

May - June - Frisson - Morning Rose - Beige Petale - Mimosa
Khaki Vert - Khaki Brun - Khaki Rose - Riva - Blue Rebel - Blue Boy - Coco Blue 

Ik heb de namen van de kleurtjes eronder gezet, zodat jullie in een comment je top 3 kunnen maken, die ik later ga swatchen. Mijn eigen top 3 is geworden:
1. Mimosa
2. Graphite
3. Morning Rose

Wat is jouw top 3 uit deze Chanel nagellaken? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie!:)